vrijdag 2 november 2012

bijzondere foto's van mannen in marokko (deel 1)

 
 
In Marokko heb ik op mijn eigen speciale manier heel veel fotos gemaakt,ook van mensen die er liepen, dit is echter vaak totaal niet gewenst dat je mensen op de foto zet. In mijn reisgids stond zelfs uitdrukkelijk verteld dat heel veel moslim mannen en vrouwen niet op de foto willen dat is haram.. maar toch ik kan het niet laten, zeker als ik prachtige plaatjes zie ontstaan op straat, zoals deze twee mannen hierboven die lachend  lopen  in traditionele kleding. Het fotograveren van mensen die bidden, is totaal ongepast ik weet het maar toch kon ik het niet laten maar daar ga ik later een blog aan wijden. Later ook nog een blog aan de bijzondere vrouwen die ik heb gefotografeerd in Marokko maar nu eerst de eer aan de mannen in allerlei poses en houdingen  soms erg ontroerend soms moet je lachen en soms word je er bij van.. ik zou zeggen geniet van de mannen van marokko



 





























 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten