zaterdag 24 november 2012

en toen was ik wakker....

Ergens heel vaag deze ochtend, na een goede nacht, de darmen lijken het weer te gaan snappen en te begrijpen dat genoeg genoeg is en dat het klaar moet zijn.. want ik kon gewoon lekker doorslapen.. werd ik rond 10 uur gewekt door een muzikaal onthaal.. Nou moet ik bekennen dat ik de laatste week niet echt op mijn best ben in de ochtend, dat ik niet echt fit ben door het buikgriepje wat maar door blijft sukkelen in mijn darmen maar dat toch langzaam aan blijkt te gaan verdwijnen... maar toch.. Deze ochtend had ik totaal geen zin in die muzikale fruitmand . Ik open mijn ogen en zie een compleet dweilorkest incluis tuba en slagtrommel zich voor mijn deur opstellen om zo het winkelcentrum te gaan verblijen met hun muzikale talenten.. en die zijn hoog volgens de spelers. Ik moet bekennen ik heb ze al vaker gehoord maar dan in verschillende versies, dit is volgens mij een nieuw toegevoegd iets aan hun muzikale talenten.. als zwarte piet door het centrum lopen en dan maar vrolijk zingen en doen, en lief lachen tegen de mensen...Dat er elke week een accordionist zit bij de ingang van d C1000 is okey, te begrijpen, wel lastig, zeker als hij je ook nog gaat aanspreken op je aankopen of je toch nog vraagt om een bijdrage omdat zijn muziek zo leuk klinkt... en nee het is niet leuk die muziek maar dat ga je ook niet zeggen toch. tenminste ik niet. Maar goed deze ochtend dus het Zwarte pieten dweil orkest met alle bijkomstigheden van dien. Ik vind het trouwens prachtig hoor wat mijn centrum voor de deur allemaal regelt en doet en hoe actief ze zijn, maar toch.. dit is wel een beetje iets teveel van het goede. Inmiddels hangen ook de kerstverlichtingen erweer voor de donkere dagen..  ik heb me jaren afgevraagd wat het nu moest voorstellen.. kon er helaas geen afbeelding van vinden en om die nu te maken is me wat te veel gedoe.. maar ik heb van alles bedacht van hertjes met een slee. tot iets van sinterklaas met een paard maar ik had geen idee, totdat ik op een helder moment ineens zag wat het was.. wie weet mag het zeggen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten