dinsdag 13 november 2012

bijzondere fotos van mannen in marokko deel 2

 
 
Zoals ik schreef heb ik aardig wat mooie fotos gemaakt in de reis, heel veel stiekem omdat het niet mag van uit het geloof van deze mensen. Toch valt het me op dat ik veel fotos heb van mannen dus daarom maar een deel twee... waarvan de bovenste hier een foto is van een oerman die werkt in de leerlooierij in FEz, waar ik ook nog een hele foto reportage over zal maken.
Hieronder zie je bijzonder fotos van mannen, slapende mannen zomaar op een stoep, pratende mannen, een man die een heel boel groen meeneemt op zijn scooter, jonge jongens die in de souk moeten sjouwen met hele zware bulten op hun rug met materiaal wat naar de winkels moet om te bevoorraden en er mogen daar geen auto;s motors etc rijden dus alles gaat daar per mens of per dier. ( de dieren hebben daar ook voorrang en mogen overal door) Tevens heb ik fotos gemaakt van de oerhandwerklieden, de koperslager die o.a de deuren heeft gemaakt van het konninklijk paleis, van steenhouwers die mozaieken maken voor vloeren of tafels, tevens de pottenbakker, de berberjongen die met een eenvoudig gereedschapsstuk prachtige dingen maakt.. en noem maar op ik zou zeggen geniet van de mannen van marokko en hun uitstaling.. er staan trouwens twee nederlandse jongens op, Yve en Ton, die met ons mee waren, vond de foto zo leuk hoe ze daar staan..














 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten