zondag 18 november 2012

een bos hout voor de deur

Zoals ik al zei. mijn flat heeft wonderlijke dingen tegenwoordig. Het begon met die vuilniszak die een paar dagen zomaar bij ons voor de deur stond, toen de aardappel.. toen het zout (of volgens een vriend was het schelpenzand) en nu, net nu Sinterklaas in het land is staat er een bos hout voor de deur. Ik had dan wel mijn schoen gezet maar die stond boven, en dit stond beneden.. Natuurlijk ga ik dan weer denken waar dit voor is, het is gek op zondagmorgen ineens een bos hout voor de deur. Ja ik weet het er zijn mensen die dat dagelijks hebben, maar ik ga daar verder niet over uitweiden, want daar heb ik nou niet echt verstand van. Maar Dit staat er du, en het eerste wat ik denk, goh wat een lelijke kleur is dit, zo besmettelijk ook, Je ziet er alles op volgens mij, en het is veel te licht. Dan gaan mijn gedachten op de loop en ik bedenk me misschien is iemand wel bezig met stiekem iets te bouwen, een geheim schuurtje ( ja de voorstelling van Rick in Rotterdam zit nog goed in het geheugen, de verschillende monologen die werden gespeeld en waarin ook een soort van schuurtje was waarin je dus ineens zomaar zat ) al denk ik dat cultureel alphen hier niets van weet en niets mee doet. Al zou het ook kunnen zijn van een buurman die in het circuit zit van theater fotos en misschien wil hij dit wel gebruiken als decor of zo.. Het gekke is dat dit in tegenstelling met alle andere vondsten dit echt weg is.. niet is blijven liggen tot onze huismeester kwam maar echt weg.. zomaar.. ik denk trouwens dat het misschien wel  gewoon van een ex bewoner is die gaat verhuizen en daarom deze zooi meeneemt waar ik me ook alles bij voor kan stellen..... maar dat je nu witte laminaat meeneemt volgens mij moet je dan gewoon niet veel thuis zijn om je een hoop werk te besparen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten