vrijdag 16 november 2012

The game experience GH Leerpark

 
Het werd met een heel mooi filmpje geintroduceerd, daarna kwam de poster en moesten de leerlingen de moordenaar zoeken en dat hebben ze gedaan, als ze hem hadden gevonden dan moesten ze heel snel dit inleveren om zeker te zijn van een plaatst in de game experience. Gisteravond was het dan zover, gingen de leerlingen los in de aula van onze school, en werden bussen, karren en ik weet niet wat nog meer allemaal meegesjouwd om zo te zorgen dat men voorzien was van alles wat maar nodig kan zijn op zon avond. Zo zag ik bakken chips en drinken staan liters drinken , af en toe een verdwaalde enercydrankje en noem maar op..  heel veel om op te noemen, maar het was een bijzondere sfeer dat wel. Ik ben er even een kleine anderhalf uur geweest om gewoon te kijken en te genieten van die gasten van ons, en het viel me op hoe men daar bezig was, sommige meiden stonden te dansen, anderen zaten als in tranche in hun spel gedoken en gingen helemaal los hierin.. en zo als ik het kon zien waren ze erg enthousiast en genoten deze gasten van dit geweldige spectacel. Soms dacht ik nog wel ik begrijp het niet helemaal, heb zelfs nog met een paar gasten mee mogen doen maar daar ben ik maar gauw mee gestopt ik snap het niet, ik weet het niet, ik begrijp het niet.. gevolg is dat ik dus maar ben gaan kijken... mar ik blijf het zeggen ik ben zo trots op mijn schooltje en zo blij met mijn school.. heerlijk wat een geweldige school hebben wij toch. die ook dit soort dingen doet.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten