maandag 19 november 2012

glow in the dark...



gisteren vertelde ik vol trots dat ik een plantje had gekocht die alleen te krijgen is bij de Intra tuin.. een heel speciale plant.. namelijk een glow in the dark plant.. Ik ben erg van dit soort dingen, vroeger had ik in mijn tijd in mijn piepklein appartementje een heel klein slaapkamertje. Mijn bed stond op verhogingen zodat ik er veel spullen onder kwijt kon aan kleding etc, en dat ik moest dus altijd in bed klimmen om er te kunnen slapen.. Maar het was een knus klein hok, dat in de nacht heel donker was en dus had ik natuurlijk zoals het hoort mijn hele plafond vol geplakt met lichtgevende sterren, en als ik dan het licht uit deed in de nacht dan was het net alsof ik onder een sterrenhemel sliep.. prachtig.  Ik heb bewust de hele dag gewacht want ik dacht ik wil het zien natuurlijk hoe mooi dit plantje gaat opgloeien en hoe mooi hij gaat worden en vooral wilde ik zien dat het plantje in de nacht zijn glow in de dark versie zou laten zien. Om half twee  in de nacht heb ik alle lampen uitgedaan, en ik ben vol spanning gaan kijken naar wat ik te zien zou krijgen.. ik verwachte een prachtige lichtgevende ster, die fier stralend bijna het kerstverhaal zou vertellen met zijn stralen... maar het resultaat zie je hieronder
 
Kortom totale nep en ik ben extra gefrustreerd nu..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten