zaterdag 27 juli 2024

Texel dag 3

 

Zo de laatste nacht op Texel. Gisteravond toch nog gewonnen met Yahtzee dus kreeg ik de gouden schraper.. een ouderwets scheermes.. die volgende jaar naar de  volgende winnaar gaat. Daarna zitten praten om daarna  toilet, tandenpoetsen ritueel naar mijn tent te gaan waar ik met mijn foute sandalen, die door de kou nog fouter waren want ik had mijn sokken aan, waarbij ik dus spontaan in een plas stap met beide voeten..weet dus nu weer hoe dat voelt natte sokken in foute sandalen.. nooit meer doen.  De nacht werd ruw verstoord door buurjongen en meisje die een soort van woordenwisseling hadden en daarna doen wat de meeste stellen doen die ruzie hadden.. 

maar voor de rest prima geslapen, om 8 uur de spullen uit de tent opgeruimd en ingepakt , toilet douche ochtendritueel waar ik mezelf terug heb gevonden. Nog snel even de afwas ( met de afwasmachine) gedaan om daarna naar de tent te gaan.. en eerst te ontbijten om daarna de tent droog in te pakken 

Alles is gelukt het ging als een geoliede machine volgens de buurvrouw. 

20 voor elf alles ingepakt en onderweg naar huis via Amstelveen het magische woord kringloop doet wonderen ...

Bij de boot moesten we even wachten totdat we konden oprijden  maar dat gaat goed. De boottocht was zoals altijd lekker. Natuurlijk even op het dek gestaan om te kijken naar de zee die je altijd trekt en je altijd bezig houd.

We gingen in  Amstelveen langs de kringloop, ik was erg blij omdat ik een prachtige pandjesjas gekocht voor 5 euro en wat boeken voor in de wandelrugzak voor het geval ik onderweg overnacht, twee espresso kroesjes en een eierkoker voor 4 eieren in de magnetron .er waren er twee en wat goedkoop is deze kringloop.. in Alphen betaal je echt de hoofdprijs

Kortom

Voor 10 euro ben ik de koning te rijk. 

Bij thuiskomst meteen de was gedraaid, spullen opgeruimd, foto's uitgezocht en de cadeautjes voor mijn moeder ingepakt want ja die word vrijdag 90 jaar. dus krijgt ze een tegel met de tekst. word je 90 jaar krijg je zon kut tegel..

en natuurlijk ook veel meer.. Mijn broer geven we haar en tablet van Samsung dat begrijpt mijn broer namelijk.. en die mijn moeder heeft is oud en eigenlijk gewon op

traditiegetrouw gingen we uit eten om de vakantie mooi en goed af te sluiten.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten