woensdag 17 juli 2024

Nog even in shape voor de vakantie?

 

Afgelopen zondag was dan de tijdelijke laatste training van de cross.. omdat tja de vakantie eist ook dat je een paar dagen weg bent en laat ik dat nu net verkeerd gepland te hebben.. namelijk precies op het moment dat ik  sport.. dus ik krijg het zwaar.  als ik terug ben , ik vrees die dag echt.. maar goed het komt hopelijk goed.

Nou even kneep ik hem dat ik misschien de enige was omdat er nog niemand was, maar gelukkig kwamen ze allemaal op het laatste moment binnen.

We begonnen met de warming up deze bestond uit twee gedeeltes

eerste deel was

rondjes rennen achter in de zaal en dan op 1 een squat, op 2 omdraaien, 3 push up, op 4 een sprong in de lucht en dat werd natuurlijk afgewisseld.

deel 2 was Roxanne light

normaal is het dat als ze dat nummer draaien, dat je op Roxanne een burpee maakt, nu was het gewoon jumping jacks en dan op de naam Roxanne ging je een klap met je handen geven boven je hoofd

De echte training bestond uit 3 wods

Wod 1

amrap

dus 15 minuten lang zoveel mogelijk rondjes maken

15 kb swing

10 boxjumps

10 pushups

 

daarna was er een wod in 2 tallen, ik ging dit keer met Ruud

het was te verdelen de ene deed de oefening de ander zat in de wall sit

100 situps

90 squats met kettlebell

80 pushups

70 leg raisers

60 lunges links en rechts is 1

50 kb press

40 curnches

30 sumo squats met kettlebell

20 burpees

10 buikspieren met je linker hand je rechter voet aanraken terwijl je op je rug ligt en dan omgekeerd

als er 3 minuten voorbij waren moest je 10 burpees maken.

Geloof me het was pittig.. maar wel erg leuk

 

wod 3 in je eentje

10 rondjes van 1 minuut

7 trusters

7 biscep curll

7 triceps curll

 daarna was de training klaar maar wat waren we gesloopt..

Gelukkig konden we toen gaan strechen.. het was een heerlijke training maar wat was hij heftig

Gelukkig konden we afsluiten met een heerlijke kop thee en gezellig bijpraten, het was weer genieten met elkaar. en nu 3 weken even geen sport  in de sportschool wel jammer want ik heb nu 999 punten en zou zo graag net 1000 hebben gehaald. maar wie weet ga ik nog een keer langs gewoon om dat puntje te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten