vrijdag 10 mei 2024

Sonos wat maak je me nu

 

Al jaren ben ik fan van de sonos boxjes. mijn tv doet het lekker met de beam en de boxen, een soort bioscoop lijkt het soms, vooral als ik het wat harder zet, mijn slaap kamer staat een prachtig box, die dus voor mij fungeert als een wekker, heerlijk wakker worden met de muziek die ik leuk vind.

Gisteren zag ik echter dat de app in de up date zat, ineens had de app niet meer het vertrouwde gele kleur maar mijn geliefde zwart, daar was ik blij mij, dan kon ik  hem sneller vinden, alleen bij het uitvoeren van de up date bleek dat het geen up date was maar een complete nieuwe versie van de sonos.

Gevolg ik was meteen al kwijt hoe ik mijn geluid harder kon doen van mijn boxen en beam, maar ook zag ik dat ik niet meer gebruik kon maken van de wekker die ik altijd zet met mijn Sonos in de slaapkamer. .dus ik zat met een probleem zeker toen ik mijn tv wat harder wilde zetten ik ineens een half uur geen geluid meer had op mijn tv. in doodse stilte zat ik te kijken naar mijn tv.. en natuurlijk was de Sonos niet te bereiken want ja na 20.00 

Dus donderdag maar gebeld, eerst werd er gekeken naar dat alarm. maar ja dat bleek niet meer in de app te zitten, dat komt wel weer, maar er moeten nog heel veel functies worden ingevoegd en bewerkt, dus ik vroeg zo of de mensen die dit ontwikkelen wel capabel zijn. je verkoopt tenslotte ook geen auto als de remmen het niet doen. en hoe kan je al een up date doen, die alles ineens anders maakt, die niet zo gebruiksvriendelijk is als de oude en die niet eens compleet is.. dan heb je je werk toch niet goed gedaan volgens mij. dan heb je iets niet goed afgeleverd., ben je te snel en te voorbarig geweest om hem te lanceren met wat voor reden geen idee. maar het slaat nergens op

Daar had de goed man echter geen antwoord op maar hij beloofde me dat hij Sonos zal informeren over de onvrede en dat de klant er niet blij mee is.. alsof ze dat aan zet tot sneller werken. ik vraag me dat af.

Soms denk ik, wel eens, een up date is nodig, laten we eerlijk zijn, als we dat niet zouden doen in de ehbo, dan zouden we nu nog beademen met een slang, zouden we veel kostbare secondes verliezen omdat we te laat door hebben dat we het te maken hebben met een hartstilstand. kortom... het is nodig, dat besef ik., maar de manier waarop men het doet. en men het lanceert daar mag wel eens goed over nagedacht worden volgens mij...

Kortom ik hoop dat ik de komende dagen, zolang de functie niet zit op de sonos van alarm ik op tijd wakker ga worden van mijn wekker op mijn i pad.. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten