zondag 12 mei 2024

Fragile DANY

 

Helaas hoor je nog weinig van Dany, de laatste winnaar van the Voice voordat het programma helemaal van de buis verdween... Hij was de topper uit het team Anouk, die altijd een neusje heeft voor talent en ze zo vreselijk goed coacht dat je kan stellen dat ze echt een vakvrouw is. Haar kritiek en meningen zijn niet altijd erg geliefd bij de anderen en vooral niet bij veel kijkers van het programma, maar ze legt wel de vinger op de zere plek en is eerlijk in wat ze vind.
Maar nu naar Dany, hij won, zijn vriendje heeft helaas de keus gemaakt om uit het leven te stappen, hij heeft naar mijn idee dit nummer daarover geschreven en ik vind het zo mooi gezongen zo intens en zo fragiel. dat ik eigenlijk het een nummer vind dat veel meer had moeten worden gehoord en gehonoreerd Soms denk ik wel eens dat het publiek niet klaar was voor Dany en zijn liedjes en zijn verschijning.. maar dat is invulling.. al moet ik zeggen hij timmert weinig aan de weg momenteel wat ik zo opmerk.. maar ach zijn de meeste voice winnaars uiteindelijk uit beeld.. en vergeten ze we.. dus of de Voice nou echt het programma was waarbij je echt doorbrak in Nederland vraag ik me nog steeds af... maar Dany had het verdient

 Fragile

 Lie awake, lie awake
'Cause I know that you're suffering
24/7, 365
What a weight you're carrying
Love pushed to the limit
Heart pulled by your spirit
Could break any minute

On the verge, on the edge
Holding tight to what's left
Feels so fragile
It's so hard to be strong
When you've hurt for so long
Feels so fragile

Foreign world in your head
In a land named solitude
I want to chase all the demons away
That follow you
We'll find hope in the seconds
Of happiness we're given
Life's here for the living

On the verge, on the edge
Holding tight to what's left
Feels so fragile
It's so hard to be strong
When you've hurt for so long
Feels so fragile

And I'll be right here by the telephone waiting
If you need to get it off your mind
Know that we're all at the point of breaking
And that's all right
What is faith? What is love? What is life?
What are we if not fragile?Outro
I know you're struggling
Questioning everything
Tears you've cried would add up in to miles
What can I say to you?
When there is nothing new
And all I have is a sympathetic smile
Fragile, fragile, fragile

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten