Ach, soms moet je toch even zuchten.. en dan nog een keer zuchten. totdat de storm is gaan liggen in je hoofd en hart.
Stel je het volgende voor.. je krijgt bericht van Post NL dat je pakje bezorgd gaat worden, hij past in de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.. Dat doe je ook niet, want dat is niet nodig. Gelukkig was ik op tijd terug, en ik had niet in mijn brievenbus gekeken, maar nog geen pakje, dus besloot om maar gewoon lekker naar boven te gaan,
Ik zit nog geen 5 minuten boven of ik krijg een bericht dat de post is geweest en dat het pakje in mijn brievenbus ligt. dus ik blij.., ik weer de 3 trappen af om in mijn brievenbus te kijken. maar hoe ik ook kijk er ligt niets.. dus tja wat nu...
Ik dacht wie weet komt hij wel dinsdag, dat ze een foutje hebben gemaakt, en ik ga ervan uit dat als hij bij de buren is beland dat hij wel bij mij terecht komt op tijd.
Helaas niets dus heb ik gebeld naar de Post nl klantenservice.. en ach de schatten, ze nemen op,.... er is eerst een lange stilte. en dan ineens hoor je hallo.. en dan leg je het probleem uit.. wat er aan de hand is.. en wat krijg je dan te horen. dat ze wel een klacht zullen maken hierover, maar die zal alleen in behandeling worden genomen als er meer klachten komen.. dus ik nog krijg ik er een terugkoppeling op., maar nee dus. dat doen ze niet.. dat is niet nodig kennelijk. Daarna stelde ik een simpele vraag, hoe ze het gaan oplossen dat mijn post kwijt raakt en dat waarschijnlijk de bezorger niet eens aan de deur is geweest omdat ik nog geen 5 minuten van te voren bij de brievenbus stond.. maar nee dat lossen ze niet op voor mij. De cd die ik had besteld, is dus weg. Wel kreeg ik het advies dat ik daar waar ik de cd besteld had moest contacten, een adres in het buitenland, om te vragen of zij een onderzoek willen instellen, en tel dan maar 1 en 1 op dan weet je dat die dat niet gaan doen. Dus ik ben gewoon mijn aankopen kwijt.
Heb nogal "vriendelijk"verteld wat ik van deze gang van zaken vind, dat zij maken een fout, zij bezorgen niet, liegen over dat hij bezorgd is en dan krijgen we dit. dan moet ik werk gaan doen omdat zij het verkeerd doen dat dat nergens op slaat.. en dat ik heus wel begrijp dat de gene van de klantenservice er niets aan kan doen maar dat het vreemd is dat ten eerst ik geen terugkoppeling krijg en ten tweede, dat ik dus mijn aankopen kwijt ben, maar ook dat ik dus daardoor allerlei actie moet ondernemen om mijn aankopen terug te krijgen omdat zij te laks zijn om goed personeel aan te nemen en dat ik daar de dupe van ben.. volgens mij hoort het andersom te werken
Nou ik heb dus inmiddels de aankopen nog niet gekregen, nog geen terugkoppeling gehad en dus ik weet nu al dat ik kennelijk de cd alsnog een keer moet bestellen als ik hem echt heel graag wil. maar goed dat kan volgend jaar ook nog wel neem ik aan.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten