zaterdag 18 mei 2024

Etentje


 Het was weer eens tijd dat Peter en Maroeska en kids zouden komen eten,

Dat heeft gevolgen dat ik dus moet koken wat ik heerlijk vind. Tegenwoordig ben ik wat meer georganiseerd met mijn huishouden, ik probeer elke dag een ruimte grof schoon te maken, dus bij te houden, en dan hoef ik alleen op de vrijdag te dweilen en soms nog een keer extra het toilet te doen. Kortom ondanks dat ik een gruwelijke hekel heb aan schoonmaken is het zo dragelijk, zeker als Tom elke dag even zijn ronde door het huis maakt. ..Nu hoop ik dat ik het vol blijf houden maar met het mooie weer voor de deur. is het toch altijd weer bedenken wat gaat voor.. en dat weet ik soms heel goed, wandelen en niet schoonmaken.

Maar goed het diner bestond uit Vega tomatensoep, met stokbrood en smeersels,

Hoofdgerecht bestond uit een Japans wereldgerecht met daarbij een Hollandse salade...... het toetje was iets anders dan anders, wilde Vegan ijs van Hertog, heerlijk ijs maar helaas, die was Pick nick vergeten in te pakken.. heel jammer, dus ik snel naar de Jumbo om toch maar aardbeien ijs en straciatella ijs te halen, zodat ik een leuke combi kan maken met daarbij aardbeien en slagroom

Rond half 6 kwamen Peter en Maroeska en kids aan.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten