zaterdag 21 september 2019

achterstallig onderhoud

Om de aangerichte schade van vrijdag en de aankomende schade van zondag aan te pakken ben ik maar weer gaan hardlopen deze zaterdag. De ervaring van de afgelopen keer heeft me wel geleerd dat ik ten eerste andere schoenen aan moet, dus ik had mijn ooit gekochte hardloopschoenen aangetrokken, daarnaast dat 9.30 wel wat veul is.. zo in het begin.. dus ik besloot om er 5 te doen.. niet meer en niet minder.

Het lopen is bij de eerste kilometer nog wat onwennig maar gaandeweg kom ik in een soort van balans en een soort van roes en dan loopt het lekker weg..  de muziek helpt ook om eerlijk te zijn.. tenminste bij mij dan.

Daarnaast besloot ik om nog even wat schouder oefeningen te doen,. de benen waren al getraind en wat buik spieren zodat ik een soort van all round training had gedaan. Omdat ik wist dat vrienden Nico en Paulien er waren was het erg leuk om even samen te sporten. Terwijl ik zo mijn verhaal vertelde over het hardlopen stuurde Nico mij snel een leuk boekje over hardlopen met als titel sportrusten ideaal.. en zei lees dat even door je leert ervan.

Nadat ik mijn schouders en mijn buik nog even had aangepakt ben ik naar huis gegaan. Snel boodschappen gedaan, de laatste inkopen voor de mannen die komen eten. en een paar bosjes bloemen, dat vind ik dan extra gezellig in huis.

 Daarna voor het hooggeëerde bezoek het huis schoongemaakt. Van vriendin Paulien kreeg ik een geweldig schoonmaak goedje, je gooit iets op de vloer en dan met een dweil met wat water maak je het schoon, ideaal, erg leuk ook omdat ik ontdek dat het veel sneller gaat dan daarvoor.

daarnaast productief geweest aan de bundel die ik wil maken van 250 foto's die ik ooit heb gemaakt en die ik wilde gebruiken maar die niet zijn gebruikt om wat voor reden dan ook,  die nu dus wel de kans krijgen, om in een hele exclusive bundel te komen waar er slechts 3 van zullen verschijnen maar ze zijn natuurlijk wel te lezen op mijn site als hij af is.

Kortom mijn zaterdag heel zinvol besteed en erg genoten van alles



Geen opmerkingen:

Een reactie posten