woensdag 29 mei 2019

zoals een vrije dag moet zijn..


Uitslapen dat heb ik als eerste gedaan vandaag. lekker lang in bed en genieten
daarna begonnen met de foto's uit te zoeken van Andalusië, tevens al flarden geschreven, het was veel wat er gebeurde, de indrukken, de verhalen  en noem maar op.. ik kan er weer mee vooruit het zou mijn niet verbazen dat de bundel over deze vakantie erg snel klaar is..

Moet ook nog aan de slag met de bundel voor het symposium, dat is ook iets wat ik nog moet doen
de flarden staan al op de site.  maar nog geen foto's dus de bundel en de site kan nog niet helemaal goed gemaakt worden. maar dat komt vast.

Net even flink gesport een nieuw schema, erg leuk, wel een uitdaging maar daar hou ik wel van, dus dat is nooit een probleem. Daarna ben ik snel boodschappen gaan doen, alvast de nodige dingen gekocht voor Parijs wat mee moet om de dagen goed door te kunnen komen.. Zoals nootjes, sultana's etc. Tevens twee flessen water, die  mee moeten, ik ga met de trein dus ik kan grote bussen en grote flessen water meenemen op reis. ideaal..

De nodige krentenbollen gekocht en bedacht dat ik wel ga eten op Schiphol ga er wel vroeg heen dat is net zo gemakkelijk om eerlijk te zijn.. dan kan ik daar in alle rust en kalmte genieten., me voorbereiden op de reis. 

Ook alvast de nodige dingen uitgezocht over Berlijn wat ik nog graag wil doen, kortom er is veel te doen nog voor de vakanties zijn doorbroken

In de middag toch nog even alvast wat dingen gaan opzoeken over Parijs waar ik over een aantal dagen al heen ga.. dus moet ik wel wat dingen hebben die we moeten zien en kunnen zien anders is het ook zo saai.

Een proef examen afgenomen bij de groep van gouda om te kijken hoe ver ze zijn, en ze zijn ver gelukkig, ik zie dat ze vooruit zijn gegaan. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten