dinsdag 28 mei 2019

thuis

Thuis... heerlijk geslapen, goed bijgekomen, nog lang nagedacht over alles, alles opnieuw doorleeft, bekeken met mijn ogen en door ogen van anderen..  en dan landen..
Je eigen spullen weer, je eigen bed, je eigen wasmachine die weer volop aan het werk is, je kranen door laten lopen wegens misschien samonella, je post doornemen,sommige dingen zijn wat lastiger door te nemen dan de andere dingen.. kortom het is weer thuis

Het mooie is dat ik weet dat ik nog 4 dagen vrij heb, dat ik gewoon vier dagen bij mag komen.. De oplettende lezers zal het opvallen dat ik mijn koffer dan wel uitgepakt heb maar nog niet in de berging heb gebracht.. dat klopt.. over nog geen 10 dagen ga ik met dierbare vrienden naar Parijs.. dus ik ga er nog op uit.. heerlijk en dat zal genieten worden... dat weet ik nu al.. De stad is mooi, de vriendschap goed, de vrienden zeer aangenaam en lief gezelschap.. dus het zal weer genieten worden samen.

De dinsdag begon met het uitstellen van het  doen van de wekelijkse boodschappen, het koste even moeite om te denken wat en hoe maar ik zat er gelukkig erg snel weer in... ik begreep het erg snel van de hoed en de rand... door gewoon niet te gaan

De sportschool liep, maar eerst even langs de T-mobile shop voor mijn abonnement, dit bleek nog in orde, heb maar weer voor 2 jaar bijgetekend, dat is net zo handig. en ook veel beter, ik heb een sim only, ik merkte namelijk dat een toestel als je het via de shop doet uiteindelijk veel duurder is, dus ik spaar nu gewoon steeds voor een nieuwe toestel en deze die ik nu heb is nog helemaal goed. dus waarom weg doen als het nog goed is.

Daarna dus sporten drie kwartier gelopen, daarna wat buik en beenspieren getraind. ondanks dat ik dus behoorlijk te keer ben gegaan in Spanje, ik miste wel de vele wandelingen van 20.000 stappen per dag dat ik niet echt ben aangekomen, ietsje maar, maar de broeken passen nog en zitten als gegoten en soms zelfs wat wijder dan gegoten..  dus dat is geen verlies.

Daarna even naar de Action om de nodige boodschappen te doen wat ik echt nodig heb. zoals vuilniszakken, een nieuw luchtbed, na jaren er op te liggen en iedere keer er weer lucht in te stoppen is het nu klaar, ik ben die armoede zat, in de nacht lucht te bij moeten pompen. hij moet gewoon vol zijn en klaar.. en dat 3 nachten volhouden. daarnaast deo, scheerschuim, etc. gewoon de dingen die je echt nodig hebt.. ook even een bak gehaald om de meegenomen, heb er veel, suikerzakjes in te doen zodat ze niet in een zakje in de kast liggen maar nu met recht een mooi bakje hebben.

Na al dit gebeuren, nog de Jumbo in om daar de nodige boodschappen te doen voor vandaag.. er moet weer soep gemaakt worden.. 

De rest van de avond veel gewerkt aan de foto's en de volgende reis alweer gepland met vriendin Ankie naar Berlijn in de zomer.. heerlijk nu al zin in.



 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten