donderdag 9 mei 2019

keizerlijke troon (dag 3)

 Het knapt inderdaad lekker op.. wel jammer dat ze niet tot boven aan door tegelen maar goed dat is niet anders. dan moet ik toch maar met de verfkwast in de hand de boel nog even witten, of in ieder geval de gaatjes dicht maken.. ik wil namelijk eigenlijk geen dingen meer in de muur slaan al zal het grote schilderij van de streetart daar niet onderuit komen. maar dat komt goed. weet een goede plek voor dit schilderij. inmiddels ook al een goede plek voor mijn kalenders en handdoek, dus dat komt goed.. dat kan niet anders.

Ben heel benieuwd woensdag is het klaar en donderdag zien jullie pas hoe het is geworden, en waarschijnlijk nog veel later, als zowel mijn verjaardagskalender met streetart foto's binnen is en het schilderij, de hele mikmak klaar is, dan pas zullen jullie het resultaat zien van het toilet..

maar tot dusver vind ik het tegelwerk helemaal tof.. al moet ik wel bekennen dat ik het wel een bende vind als deze man is geweest.. die maakt altijd een zooitje ervan..

maar goed de stofzuiger er door heen en maar weer vrolijke verder kijken en genieten..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten