zaterdag 4 mei 2019

dat is thuis komen

 Dat is nog eens thuiskomen, al jaren een doorn in het oog.. mijn deuren in mijn huis, jaren gerookt, gevolg alles is geel en grauw, in een poging om mijn deurposten zilver te verven, werd al helemaal niets. dus tja wat nu.. nou simpel een broer van een oud leerling van mij, waar ik op de sportschool vaak mee praatte. hij is een eigen bedrijfje begonnen dus het was helemaal prima dat hij zou komen .Voor mijn vakantie al een afspraak gemaakt met hem, hij zou komen kijken, hij keek en hij noemde een prijs, een prima prijs incluis materiaal.. geweldig mooi. Dus ik zei doen.

Hij vroeg nog wanneer, waarop ik zei. nou ik ga op vakantie dus ik kan je de sleutel geven en zie maar, strak plan, dus hij de sleutel ik op vakantie.. 

Tijdens mijn vakantie de buuf was even in mijn huis en was om.. ze zei meteen via de app wat is dat mooi.. ik wil dat ook.. ze was laaiend enthousiast.. dus ik was natuurlijk loei nieuwsgierig.. dus ze heeft de foto's gestuurd die je hier ziet staan het is prachtig geworden en ik ben blij ermee
dat is nou eens leuk thuis komen na je vakantie..

mocht je dus een goede schilder zoeken, die zijn werk prima verstaat en ook zeer betrouwbaar is.....
stuur ff een berichtje dan stuur ik je hem zijn telefoonnummer, ik gun het hem dat hij gewoon genoeg klussen heeft en ja ik ga hem nog een keer vragen voor mijn raamkozijnen en verwarmingen.. ergens in de zomer






Geen opmerkingen:

Een reactie posten