maandag 6 mei 2019

Omdat het 5 mei....

Omdat het 5 mei is, de dag van de bevrijding, ( ga ik maar eens kijken naar alle opgesloten dieren.. om mijn vrijheid te vieren.. al is dat wel een dubbel gevoel)  ik het helemaal al zie zitten om naar Blijdorp te gaan, daar word je altijd blij denk ik dan. zeker nu ik twee vrijkaartjes heb voor Blijdorp en vriendin Kitty meegaat op stap,. We kunnen dan meteen onze voorbereidingen treffen voor ons week je Spanje over twee weken..

Het blijkt al.. ik ben er van.. ik zie het zitten al die daagjes weg.

Vandaag dus Blijdorp, het is een mooi park, toch viel het ons op dat veel dingen buiten gebruik waren of in verbouwing. het was wat achteruit gegaan. Er waren nog steeds genoeg dieren te zien en genoeg om van te genieten maar toch. ik miste toch wel de leuke doe dingen die je kan doen.


We hebben er erg lang rondgelopen, dus dat was wel heel lekker, genieten van de dieren...
Toen we in de vlindertuin waren begon het toch te hozen buiten dat wij blij waren dat we binnen waren... we hebben daar maar even in een heel sloom tempo gelopen.

Nadat we alles hadden gezien, we hebben eigenlijk alleen bokito gemist maar ja die heeft heus wel genoeg aandacht gehad vandaag denk ik, dus hij zal er niet boos om zijn dat wij niet even naar hem en zijn clan hebben gekeken..

Om een uur of 5 zijn we terug vertrokken naar huis, rustig rijden onderweg en genoten van dat het weer zon mooie dag was











Geen opmerkingen:

Een reactie posten