woensdag 15 mei 2019

totale verwarring...

Op weg naar Musselkanaal kom ik ineens dit bord tegen langs de weg.. ik kijk, ik kijk nog eens en dan begint er van alles door mijn hoofd te gaan. 

Wat is dit.. is dit een bord waarop aangegeven word dat fietsers hier 50 km per uur mogen. want daarmee kan je thuis komen..  wat is de bedoeling van dit bord.

Ergens denk ik dat dit een soort van uit testen is om te kijken of men het begrijpt en men het maar begint in het noorden van het land, omdat daar niet zo heel veel mensen komen.

Natuurlijk herinner ik me de borden van rij met je hart en niet te hard.. daarmee kan je thuiskomen
vond ik mooie borden. zei iets.. 

Maar dit bord roept eerder vraagtekens op want met de komst van elektrische fietsen is er kennelijk behoefte aan een snelheidslimiet voor de fietser.. ze mogen niet harder dan 50

Al mijmerend over dit bord had ik bijna een fietser die te langzaam reed, je verwacht meteen dat een fietser dus 50 rijd.. maar ja dat is dus niet zo..  geraakt maar dat ging goed.

Ik ben denk ik behoorlijk in verwarring over dit bord.. ik weet het even niet meer waarom men dit bord heeft gemaakt en vooral ook heeft neergezet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten