woensdag 8 mei 2019

Keizerlijke troon (dag 2)



 Het is even slikken als je thuis komt en ineens is je toilet weg. ik wist het wel in mijn achterhoofd, maar toch. het is even wennen dan.. Gelukkig mag ik bij mijn buuf naar het toilet, ik hoef niet naar een potjepot, of bij een wc die door iedereen gebruikt word. ik kan gewoon maar de buuf.Ze is een aantal dagen weg. Gisteren ging ik vol enthousiasme naar de buuf om mijn behoefte daar eens te deponeren, bleek ineens haar dochter in de kamer te zitten, druk doende met haar nagels etc.. dus ik schrok zij schrok, ik meteen weer de deur uit, omdat het toch niet echt prettig is om lang te gaan zitten als  er iemand in de buurt is, ik dacht dat ik dat wel gewend zou zijn, maar nee dus.. later elkaar even geappt, het bleek dat ze alleen maar even een uurtje thuis was, dat ze daarna haar eigen weg ging en verder niet meer thuis kwam.  Dus alles prima.

Het is al veel gebeurt de heel wc is eigenlijk zo ver dat de tegelzetter vandaag aan de gang kan, dat hij de boel kan regelen en dan morgen nog, dan gaan ze nog even de boel plaatsen en kitten, kan ik mijn toilet weer inrichten en klaar is het.. kan ik keizerlijk zitten..
dan staan er nog twee klussen op mij te wachten. ik moet nog mijn hal witten,. want daar zitten te veel strepen op de muren en dan nog de raampartij en keuken partij laten wit maken door de schilder, dus dan is het klaar en af..  dan kan ik op mijn lauweren rusten..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten