dinsdag 7 mei 2019

keizerlijke troon (1)

 Aangezien ik bezig ben met mijn huisje, ik heb nog snode plannen, maar mijn keuken en douche ben ik helemaal blij mee, het is helemaal mijn stijl geworden.. Ik heb prachtige witte deurposten en deuren... op een paar na, die mogen ook heb ik begrepen van de verhuurder... dat moet je vragen tegenwoordig.. dus dat is mooi/.. maar mijn toilet was een doorn in dit oog.... ik vond het een armoedige bedoening als je bedenkt dat je alles strak en mooi hebt maar je wc, is het kleinste kamertje van het huis waar je soms meer tijd doorbrengt per dag dan de keuken of de badkamer.. laten we maar zwijgen over de momenten dat je last krijgt van wat minder stevige ontlasting.

Dus afgelopen maandag stonden ze aan de deur.. de bouwvakkers die mijn toilet van 2019 gaan maken.. ik ben super blij ermee en zie hier hoe het toilet was.. 
ik zal de teksten op de tegeltjes gaan missen die door dierbare vrienden zijn neergezet maar het is goed het is tijd voor verandering..









Geen opmerkingen:

Een reactie posten