vrijdag 8 december 2017

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-05)

ik heb een lichte voorkeur voor donker

onze allernetste medewerker
heeft zich zojuist chique gemeld.

afvallen: ik hem mijn
patatjes fritueel verbrand.

jij reilt en zeilt best wel lekker

ze heeft een gat in mijn hand

teken u mijn leven alstublief
met perspectief

nou grootvader
het was een opahartig gesrpek

eenmancipatie

samenzweren is in ieder geval
een stuk gezelliger dan alleenzweren

dit mens kan sporen van
zelfvertrouwen bevatten

gedraag je eens niet zo schilderachtig

die hiswa is voor de meesten
toch een ver-van-mijn-boot-show

tot zorgen

zitten en liggen is
eigenlijk gewoon ontstaan

thuismuntend

ergens als een berg tegenop zien
kan nooit een Nederlands spreekwoord zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten