zondag 17 december 2017

12 days of chrismas ( ellende)


Het lied heeft me altijd heel na aan het hart gelegen, maar nu is het wat minder...

 Bij het opstaan was het toch een beetje van ik ga en ik wil, van te voren hadden we via de  groepscommunity van Jawi al heel wat heen en weer gereageerd op elkaar, tevens hadden we ook al aangegeven dat we na afloop met elkaar zouden zorgen voor een soort van brunch samen. Gevolg we waren er klaar voor en hadden er zin in.
Het was wel even slikken dat ik wat laat uit huis vertrok, maar dat is eigenlijk nooit een probleem, alleen nu wel dus. omdat heel simpel ik moest krabben.. en als er iets is waar ik altijd te laat over nadenk, is het om dat hoesje over de auto te doen om te voorkomen dat je moet krabben.. nu dus wederom aan het krabben, dus ik was wat later dan ik wilde.

We wisten dus al een week van te voren dat we onderstaande wod gingen doen, en ik had natuurlijk al even gekeken wat het inhield en ach  dat wat ik zag, zie bovenstaande, dacht ik dat gaat meevallen.... maar het was een hel...zie hieronder

Als je dit zo ziet denk je het valt wel mee, maar als je dan begint en weet dat als je nummer 1 hebt gedaan, dat je dan nummer 1 en nummer 2 moet doen, daarna moet je 1, 2 en 3 doen en zo door tot 12 en dat doe je dus een half uur, of langer in mijn geval, doen.

Het was een hel, aan het einde was ik gewoon misselijk maar toch wil ik hem dan afmaken, dit is iets wat goed is, ik bouw mijn conditie op en het levert natuurlijk ook meteen  een prachtig lijf op ooit....

Ik begrijp dat onze docent niet heeft gekozen voor de bovenste, die is wat simpel terwijl deze juist voor ons allemaal al genoeg uitdaging was geweest. Maar wij zeuren niet wij gaan ervoor en dus we bikkelen ons door deze wod heen.

Tijdens mijn laatste ronde, ik had gelukkig nog iemand die ook nog moest, zodat ik niet als enige nog door de zaal liep te rennen en alles liep te doen, was er een medesportster zo aardig om te zeggen dat ik mijn squats anders moest doen, die gaf nog goed bedoelde tips.. en het enige wat ik kon snauwen was.. je hebt gelijk maar op dit moment totaal niet interessant ik wil die Wod af hebben hoe dan ook, er kwam later nog een opmerking bij mijn box-jumps en ik denk dat ik toen alleen maar heb gekeken.. of zo iets... omdat ik dacht ik heb het gehaald het is volbracht... Het klinkt gek, maar ondanks dat het afzien was en veel was... ben ik erg blij dat ik het toch volbracht heb, al was het wat langer, maar als je begint denk je alleen maar.. mijn hemel wanneer stopt dit.. en dat stopte dus niet..

Het is heerlijk om met een vaste groep mensen dit te doen, het is genieten en het is elkaar stimuleren. Na afloop was het met elkaar napraten iedereen had iets meegenomen variƫrend zoet en hartig van heel gezond naar super ongezond, maar het was genieten, zo de kerstwod af te sluiten en wat te praten. Je merkt meteen dat je toch met elkaar in een soort van groep zit die met elkaar verbonden is, die het samen leuk hebben.

Hieronder dan het lied dat de oorzaak is van alle ellende, dit is wel de manier om bepaalde kerstliedjes, en het idee dat je het leuk vind de nek om te draaien.. dit lied zal nooit meer hetzelfde zijn... het zal me altijd herinneren aan afgelopen zondag.. en het zal me soms met afschuw vervullen en dan weer met trots omdat ik het toch maar mooi even heb gedaan.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten