maandag 8 mei 2017

volbracht


 Het was even buffelen maar alles speciale bundels staan on line.. Dagen zitten in te voeren, de bijbehorende foto's op gezocht in mijn digitale foto archief. kortom het was hard werken, maar wat ben ik trots... ze staan on line en een ieder kan het nu lezen.. al zijn de oplages van deze bundels niet hoog wel kunnen nu veel mensen de inhoud lezen... Dat is ook heel wat waard
Op 4 mei komt een flard uit een van de bundels op de blog site, dit omdat me deze flard zo raakte weer, dat ik vind dat deze flard niet mag ontbreken op 4 mei.

Verder wil je de speciale bundels lezen bezoek mijn website.

en ga naar het onderdeel bij flarden.. fotoflarderen
daar kun je welke bundel vinden die speciaal is.. op de kerst bundels na maar die staan weer onder de bundels.. waar ook linkjes staan naar deze bundels.. dus ik hoop dat jullie er van genieten en een berichtje in het gastenboek achterlaten..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten