vrijdag 12 mei 2017

de lettergrabbelton (deel 17)




Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL 17

het genie verlicht de hemel
als een bliksemschicht in de donkere nacht

Het doel is de weg, De weg is het doel

Je gelijk willen halen staat in de weg
om de waarheid te zoeken

Laat ons liefde voelen
voor alle wezens zonder onderscheid

Why doe we fall?
So we can learn to pick ourselves up

Lachen, giro, brullen

De beste zenuwarts is een wandeling in de natuur

zo gewoon gebleven, zo vreemd gegaan

 Stand out
Why fit in when you were born to stand out

die fusie met de klm daar plukt 
air france de vluchten van

Right choice
Sometimes the right choice isn't the easy choice

Het voodoocentrum 
eerlijk over voodoo

Wachten
als we wachten tot we er klaar voor zijn,
dan moeten we  ons hele leven lang wachten


De leraar straft je waar je vader je niet zou straffen
en omgekeerd

Bescheidenheid is het mooiste gewaad
dat een mens kan dragen

De Aftikaanse schizofeen
ik heb stammen in mijn hoofd

Yesterday
the only person you should try to be better than , is the person
you were yesterday

Kies uit je herinnerningen
welke je wilt koesteren
en welke je wilt negeren




Geen opmerkingen:

Een reactie posten