vrijdag 5 mei 2017

London dag van vertrek uit London

Gisteravond was ik om 20.00 thuis. Had een heerlijke dag gehad en was daaarna terug gewandeld nar huis. Dit door diverse parkjes onderweg. Samen met Erwin heerlijk zitten praten met elkaar over de liefde, het respect voor anderen etc zoals altijd hel boeiend. Bijzonder blijft dat wij samen op deze manier altijd tot diepe gesprekken komen. Ook over de rollen die hè soms hebt in een relatie. De ouder, volwassen of kinderrol. Dat dit soms afhankelijk is van wat een ander in je op roept. Redelijk laat naar bed. Daarna maar eens begonnen met pakken op de Kitty manier. De foto's uitgezocht, nog wat geappt. Voor Erwin een kaart gemaakt en de left overs en een paar leuke kleinigheden achter gelaten. Incluis wat spullen. Uit het principe ik heb nog een koffer in Berlin gedachte. Gisteren samen met Erwin besloten dat vijf jaar wel erg lang is, dus we moeten elkaar vaker gaan zien. Tenslotte worden wij ook niet jonger. Kortom het was goed samen en het was genieten, het was wederom thuis komen bij mijn soulmate.

De ochtend na het inpakken even snel de buurt in brood gehaald etc voor onderweg.tulpen voor Erwin met een 5 dagen garantie. Salade gekocht en heel
Dom, realiseren dat je dure titanium spork al in de koffer zit omdat je geen salade zou eten.   En im nu die hele koffer weer uit pakken is ook veel werk kortom
Besloten om dan maar met de handen te eten het is niet anders . Ziet ee wat minder netjes uit maar wie weet neemt men het over is dit het nieuwe eten van salade.  Rond 11.00 heb ik definitief de deur weet gesloten sleutels afgegeven en klaar om Te gaan altijd met een verdrietig gevoel, maar ook trots omdat me dit, door oa de goede voorbereiding, goed gelukt is. Binnenkort ergens echt naar een stad in een hotel in mijn eentje kijken of dat ook lukt.

Nadat ik het gedeelte van waar ik de afgelopen dagen sliep en mijn douche en toilet had, had opgeruimd wat spullen met een bosje rozen had achter gelaten ben ik naar het museum natuur historie gegaan in alle rust.  Oo de heen reis meteen ff bij de 1 pond shop vier afschuwelijke vorken gehaald zodat ik in ieder geval mijn salade kon eten. Dit ging ook goed. Bij binnenkomst moest alles worden
Gecontroleerd. Ook mijn zorgvuldig ingepakte koffer. Dat was baken, maar gelukkig was de man vsn de beveiliging niet erg happig op om Te graaien in mijn gebruikte onderbroeken en sokken , gevolg het was zo klaar. Daarna koffer opslaan. Ook hier hebben ze een nieuwe handeltje bedacht. 5 pond om er op te passen.  Had hem Natuurlijk bij Erwin kunnen laten staan en op en neer gegaan, maar dat leek me niet handig, mede omdat erwin aardig uit de buurt woont, dus de kans bestaat dat ik dan niet op tijd zou zijn. Vandaar de bagage mee.

Het museum is immens groot met zoveel te zien, mijn optie om nog even snel ook Victoria en Albert museum blij te maken en met mijn bezoek te vereren  als graag geziene gast kwam aardig in het geding.  Maar ondanks dat ik dacht zal het wel niets vinden was ik aangenaam verrast, er was zoveel en ook zoveel lugubers dat er een wereld open ging, het moooie was dat je er dus ook inter actief dingen kon doen. Ik denk voor ouders met kids een paradijs maar ook een crime omdat je er toch gauw dik 5 tot 6 uur zoet kan zijn. Zeker als je alles wilt lezen en dien. Gelukkig ben ik daar niet van, ideaal dus maar toch dik 3 uur gelopen en me geen moment verveeld. Naturalis Here i come. Daarna lekker buiten gegeten met mijn net gekochte vork een salade met een smothie en wat brood. Ideaal.
Gelukkig had ik nog wat tijd over om naar  het museum Victoria en Albert te gaan. Dus toch snel even over gestoken, koffer geplaatst. Bleek ook 3 pond te kosten, daar ging mijn gereserveerde Engelse ponden voor een maaltijd.wat ook prima is.  We krijgen aan boord een snack etc dat komt goed,  daar even lekker rond  gelopen en kort genoten. Ze hadden de rode loper al uit gelegd omdat ze wisten dat ik in de stad was.  Dus even langs afdeling standbeelden, China en toilet, om om 15.30 naar Heathrow te vertrekken. Ik had het goed bedacht omdat bleek dat ik een lijn had met bijzondere stops. Met andere woorden ik moest onderweg uitstappen omdat deze metro niet verder ging, terwijl het een doorgaande lijn was. Naar de andere kant van  het perron lopen en daar verder reizen. In Total 3 keer. Ik blij dat ik vroeg vertrokken was en was keurig op tijd. Douane zoals altijd werd mijn tas eruit gehaald. Dom als ik dit keer was had ik vergeten om Mijn flesje water eruit te halen en weg te gooien .  Kwam goed uit  extra aandacht is nooit weg tenslotte.  Daarna tijd volmaken. Met  mooi wezen, lief lachen, dom kijken, foto's uitzoeken. En mijn selderij stengeltjes eten. Life is good, ondertussen even mijn blog schrijven voor ik de lucht in ga. Dan is het straks thuis komen en is prima.  Even paniek ik was de mail Kwijt van de klm waarin mijn scancode staat. Was verdwenen helaas. Gelukkig terug gevonden in de mail
Op de iPad in de mail dus dat is opgelost. We gaan bijna naar huis. Ik mis London nu al, maar ach ik
Heb er een handdoek achtergelaten zodat ik terug moet... dit keer geen denkbeeldige koffer zoals in Berlijn maar een echte handdoek. Zo ik kom terug , soms moet je iets achter laten om
Terug te komen en het op te halen. Ach in Londen laat ik echt iets achter Vriend Erwin.., onze vriendschap begon 25 jaar geleden in Amsterdam en via Hamburg, munster , Berlijn heb ik hem gevolgd naar London wat waar hij misschien ook wel weer weg gaat. Hij had het over Brazilië .... wie weet volg ik hem daar ook wel heen. Top 3 van deze vaksntie 1 vriend Erwin zien en zijn gastvrijheid 2 dat ik het toch maar mooi semi half heb gered, 3 ondanks de hotlist wat je noet zien in London was de streetArt toer toch wat op 3 komt omdat ik weder nog bewuster ben geworden om
Wat er zoal in de wereld is als je maar kikt en er bewust van
Bent dat  het er is en je het kan zien als je je er voor open wil stellen






Geen opmerkingen:

Een reactie posten