zondag 7 mei 2017

Clet Abraham

 Sinds ik het bord zag in rome waar ik ook meteen maar een flard bij heb gemaakt. ik vond die zo grappig en zo orgineel bedacht. In Napels kwam ik de volgende tegen.. ook zo geweldig leuk om te zien, maar niet verder gedacht dat dat.. Het zijn geweldige humoristische plaatjes die gemaakt worden van verkeersborden.. simpel maar zo gaaf dat ik wel moet lachen... ik vind dit echt humor

In Londen tijdens de streetarttour kwam ik ze weer tegen en dit keer kon ik er twee spotten, Ze blijven hunoristich en ik ga in meer steden toch uitkijken naar deze borden. Dus aan alle lieve vrienden die ik ken en heb.. graag als je een bord ziet zoals ik ze hier laat zien. maar foto en zet stuur me hem toe als je wilt via messenger, ik wil namelijk nog een site gaan maken met gespotte verkeerkeersborden in diverse steden in de Wereld. Ik heb er nu slechts 4, maar weet dat er ongetwijfeld meer zijn te vinden. 

Link naar de site van Clet Abraham op facebook, en like hem



 London 1
 Napels
Rome
London 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten