maandag 8 mei 2017

de lettergrabbelton (deel 16)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL 16

met de juiste blik op het juiste moment
kun je heel veel aan de ander geven

pa en ma
jullie steken met er  kop en ouders 
bovenuit

Deserves you
my mom always said. The only man who derves you
is the man who think he doesn't

Ik betaal zelf wel
wat goed is voor mijn economie

Dramatic
Big part of becoming mature
witch is important
is realizing that most of the thiings in life we encounter
aint that dramatic
(Jerico Silvers)

Wie zich beroemt op zijn voorouders
doet zelf geen inspanning meer

ik probeer mijn visum voor dromenland
nog even te verlengen


Ik herdenk er nog even over na

Lekker bevrij-ding van me

Gemotiveerd
Een creative man is gemotiveerd om iets te bereiken
niet gemotiveerd om beter te zijn dan anderen
(Ayn Rand)

je bent niet verplicht voor geluk te kiezen
maar je hebt er alle belang bij

weer een dagje onzin uit kramen

Yes
you can
End of Story

Hey durfal
aan wiens riskant sta jij eigenlijk?

World
What is the greatest lesson a woman should learn?
That since day one she's alrady everthing she needs
within herself. It's the world that convinced her she didn't
(Rupi Kaur)

Wees liever dronken van het goddelijke
dan van sterke drank

Great
i think part of the reason why we hold on to
something so tight is because we fear something so
great wont happen twice

Als we alle risico's vermijden
komen we aan met lege handen

die aanstaande maandag staat
me helemaal niet aan

onafhankelijk
rijkdom is voor mij onafhankelijk zijn

als het klopt
dan komt het binnen

een goede parttimer
is het halve werk

Help
you don't need a reason to help people

Stel niet uit tot morgen 
want morgen komt misschien niet meer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten