zondag 16 augustus 2015

We gaan weer een weekje weg.... zomaar

 
Ach Zwitserland was nog net niet genoeg vakantie, het was gaaf en heerlijk, zeker omdat het zo onverwachts was maar Kitty en ik hadden al afgesproken dat we in de herfstvakantie naar Krakow zouden gaan.
 
Kitty had prachtige verhalen gehoord over deze stad, dat uniek moet zijn, tevens ligt ook het monument Auschwitz daar om de buurt en dat wil ik ook graag een keer zien en voelen. Het schijnt heel indrukwekkend te zijn, zo erg dat je er best wel wat aangeslagen en depressief vandaan kan komen.  Ik weet het maar vind ook dat ik dit moet voelen en ervaren, om te weten wat ik hier van vind en hoe het is, ook om dit door te kunnen geven aan mijn leerlingen, al is het maar om ze op 4 mei en 5 mei iets meer mee te kunnen geven over de afschuwelijkheid van wat daar is gebeurt.
 
Daarnaast natuurlijk flink door de stad lopen en genieten van alles wat daar gebeurt waar ik ook erg van hou altijd.
 
Hieronder wat foto's van ons hotel en de kamers.. al denk ik dat wij echt niet deze kamers hebben maar ik vermoed een heel klein kamertje met een normale douche maar je mag altijd dromen toch
 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten