maandag 29 december 2014

Ramses

Ooit was er iemand die zei dat ik op hem leek, ik vond dat een groots compliment
omdat ik deze man al heel lang bewonder, zijn liedjes zo mooi, zo teer, zo rauw, en zo direct in je ziel rakend. Ik was er trots op, niet voor niets ooit een flard over hem geschreven naar aanleiding van een de film Ramses over zijn leven, in de nadagen van zijn roem. Bij het zien van de tv serie over Ramses moet ik zeggen, dat ik ondanks dat ik die man bewonder, het een vreselijke onaardige en akelige man vond.. onuitstaanbaar. De gedachte dat ik op hem leek, maakte het toch wat minder prettig. Vriend Frans zag, dat zelfs Liesbeth bij het zetten van een handtekening op een gekochte cd twee keer naar mij keek en extra lang.... kennelijk viel haar ook de gelijkenis op, al denk ik dat het misschien toch meer mijn hang naar vrijheid is die ze zag.. al weet je het nooit. Het eerste liedje wat mij zo diep raakte na een relatie die uitging was zo mooi dat ik daarna eigenlijk alles van hem bijzonder en mooi vind
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten