donderdag 11 december 2014

getver


Gisteravond net voor ik ging sporten loop ik nog het trappenhuis in en zie dan ineens dit, ik hoef niet te raden wat er gebeurt is denk ik.... iemand, ik neem aan een man, kon zijn urine niet meer ophouden en dacht, weet je wat ik hang hem hier er gewoon uit en plas in het trappenhuis, geen hond die het ziet en merkt. Ik baal dan altijd omdat ik niet toevallig toen naar beneden liep, omdat ik er dan zeker wat had gezegd. Te zien aan de hoeveelheid had deze man echt hoge nood, en ergens denk ik dat het een aardig kleine man is geweest, inschattende waar de urine vlek op de muur begint. Er is helaas niets aan te doen, het is niet anders, dit gebeurt dus in mijn zo nette flat. Natuurlijk heb ik wel eens dingen verteld over mijn flat, en dat waren natuurlijk ook bijzondere dingen, zoals die aardappel die ergens zomaar ligt, of de klompjes die ik dan ergens zie staan in de flat, of zoals laatste een aantal stoelen op de verschillende verdiepingen, die emmer water boven op het dak van een auto en niemand verder in geen velden of wegen te bekennen. Dus mijn flat heeft zo zijn charme en zijn leuke verrassende kanten. Dit echter is wel heel erg vreselijk. Hier kan ik echt niet bij, ik neem aan dat als je tussen de vierde en de derde etage ineens zon heftige drang hebt dat je echt de kraan moet opendraaien omdat anders je broek volstroomt, dan ben je naar mij idee zo dicht bij je huis, dat je dat ook nog kan halen, okey, misschien kramp in je sluitspier, misschien heb je al springend je huis bereikt en kan je nog net het toilet halen en plas je dan in je broek, maar dat is nog wel in je eigen huis, of loop de badkamer in, ontspan en laat het gele vocht druipend door je broek op de vloer komen, trek dan je broek en je schoenen uit en gooi dat in de wasmachine, en spoel je vloer goed schoon zo regelrecht het afvoerputje in die er zit en klaar. Niemand heeft er last van maar om op deze hoogte, de nodige yellow water te laten lopen, ik begrijp dit echt niet. Ik denk ergens dat het een kind is maar dat zegt ook niet alles. Ik weet dat ooit op een camping mensen bewust zijn gaan posten over wie de toiletten zo smerig achterlieten o.a met restanten die uit het lichaam kwamen met een bijzondere bruine kleur,  er werd op deuren geschilderd, de muren waren vol, men smeerde het op de klink, spoelde niet door en noem maar op. Men is gaan kijken wie dat nu deden, de toilet helemaal schoon en zitten, telkens als iemand was geweest weer kijken. Men dacht steeds dat het pubers of kinderen waren, maar wat bleek, het waren volwassen mannen en vrouwen die dit deden, en vaak ook nog mensen van de betere komaf, op zich niet zo gek eigenlijk omdat die mensen natuurlijk graag over de stront van anderen gaan om hoger op te komen, maar dat ze zo nadrukkelijk hun eigen identiteit en geurvlaag moeten laten zien, vind ik toch wel zorgelijk.
Kortom de gele waterval heeft weer aardig wat stof op doen waaien en daarom dit blogje, ik denk niet dat een buur van mij dit lees, maar al leest het iemand die dit ook doet of wil gaan doen.. ik zou zeggen
"NIET DOEN" en als je het gedaan hebt:
"NOOIT MEER DOEN"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten