zaterdag 23 maart 2013

uit eten.. alweer

Gisteravond uit eten geweest met de vriendenclub  Yvonne, Sandra, Jeannette, Ruud, Martijn en Rene bij de argentijn  (steakhouse asado)in Wateringen, en het is een steakhouse maar prima ook voor een vegetarier en het is goed eten daar. Het is gebruikelijk dat we om de maand met elkaar uit eten gaan en om de maand bij iemand thuis eten en het is toch altijd gezellig en leuk om eerlijk te zijn. Dit keer dus de argentijn. Het is een eigentijds restaurant dat boven een pizzeria zit, waar je dus dan ook echt doorheen moet lopen om bij de argentijn te komen maar dan kom je ook ergens. De inrichting is mooi aangepakt en aan de muur hangt bijzondere kunst zoals je hier kan zien deze deur het lijkt echt alsof je zo door die deur heen kan stappen maar ja dat kan niet helaas. Verder hadden we een prima menu, ik ben begonnen met tomatensoep, daarna een vegetarische schotel en toe, en dat doe ik nooit maar dit keer had ik mijn zoete moment.. namelijk ik heb gekozen, voro een geflambeerde banaan met chocolade ijs, en geen slagroom en ik moet eerlijk zijn ik kan niet zeggen dat ik al die tijd dat ik dit niet heb gegeten dit gemist heb ik vind het aardig maar had na twee happen al het idee dit is wel erg zoet en erg veel.. dus het had niet gehoeven voor mij. maar ja ik had het besteld en het moest op. Verder was het natuurlijk heerlijk om bij te kletsen met elkaar, over van alles en nog wat. Heerlijk zo met elkaar en ik vind het een cadeautje altijd dat je met 7 mensen en inmiddels met bijna 8, zo met elkaar kunt praten en genieten van het samen zijn.. heerlijk gewoon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten