donderdag 28 maart 2013

oost Berlijn....

Vandaag weer eens gelezen hoe een stad een mooi stukje geschiedenis om zeep weet te helpen. De prachtige ost site galerie, die daar is, word vakkundig tegen de vlakte gegooid omdat er weer eens iemand heeft bedacht dat daar maar wat leuke huizen moeten komen. Want een braak stukje land in Berlijn met daarop nog restanten van de muur dat kan natuurlijk niet... ik lees het artikel, ik kijk en ik baal, ik baal dat niemand in de wereld van hogerhand de ballen heeft om gewoon te zeggen dat dit belachelijk is.. het is een stukje geschiedenis en een stukje cultuur en het is kunst.. prachtig. afgelopen zomer heb ik gelopen bij de ost galerie en dacht alleen maar wat een kunst wat mooi deze beschilderingen op de muur, en wat ben ik blij dat ik er heel veel fotos van heb gemaakt.. omdat het nu echt blijkt te verdwijnen helaas... soms begrijp ik dingen niet en dit al helemaal niet.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten