maandag 11 maart 2013

Birds

Al maanden bekend Anouk ons zal gaan vertegenwoordigen op het songfestival.. en het lied is veel ophef over geweest.. Het zou een killersong zijn.. heel anders dan men  verwacht, het zou een lied worden die iedereen zou verbazen... en het klopt.. het is een lied dat mij in ieder geval verbaasd.. ik ben dan niet echt een kenner maar toch.. dit lied is voor mij nou niet echt inspirerend.. Het lied is een soort van wals.. en ik mis het stemgeluid van Anouk,  dit is zo zuiver en zo gladjes dat ik me afvraag waar Anouk is gebleven. zoals ze zong in Sacrifice me of Lost en Michel... ik mis het stem geluid en ik ben bang dat we de eerste ronde wederom niet doorkomen... jammer jammer jammer
maar goed Birds.... zal in ieder geval te horen zijn in Zweden en ik zal het zeker bekijken maar ik ben bang dat we het wederom niet verder schoppen dan de eerste ronde..
ik had me er zoveel meer van voorgesteld..


En dan hier de link naar het lied waar we denk ik niet mee gaan scoren.. helaas

Birds

Geen opmerkingen:

Een reactie posten