woensdag 6 maart 2013

Ruth/ boudewijn/ rick


A lady on stage.. de show van Ruth Jacott. Ik ben al jaren fan van haar, en heb sinds ik haar zag voor het songfestival dat ze ons land vertegenwoordigde, heeft ze meteen mijn hart gestolen.. Wat een vakvrouw en wat een geweldig mens die zo mooi kan zingen en zo goed een show kan maken. Al haar cd's en natuurlijk ook de verschenen dvd's van haar heb ik inmiddels in mijn bezit en ik kan niet anders zeggen dat ik altijd geniet. Slechts 1 keer heb ik een show van haar meegemaakt in Zoetermeer, of all places. omdat nergens anders nog een plek was om er heen te gaan. En wat heb ik genoten van haar show Tastbaar.. zo simpel en zo eenvoudig en zo krachtig met haar liedjes. zelfs het schitterende Tederheid zong ze... heerlijk... is mijn favoriet omdat ik hem zo raak vind in de simpele bewoordingen die ze gebruikt... Kortom.. ik verheugde me al maanden op dit optreden van Ruth in het nieuwe luxor in Rotterdam, Met vriend Frans gaan we nu drie avonden achter elkaar het theater onveilig maken en ik weet zeker dat we gaan genieten met elkaar van de komende avonden.. de show van Ruth, de show van Boudewijn en natuurlijk niet te vergeten de theater afstudeerproject van Rick, die ik al in de pre try out mocht zien heerlijk... kortom de komende dagen is het theater wat de klok luid. Natuurlijk ben ik weer eens erg handig, ik heb het weer super goed gepland.. morgen een hele drukke dag met mijn leerlingen, en daarna mag ik nog een workshop verzorgen voor 2 mensen over het gebruik van het groene scherm.. en dat tot half 5. Daarna moet ik meteen door naar Rotterdam om eerst lekker uit eten te gaan met vriend Frans en daarna meteen door naar het theater... en zo gaan de komende dagen hun tijd doen. Ik heb er zin al moet ik zeggen dat ik wel aardig vermoeid ben van het vele wat ik ga doen maar het is niet anders.. deze drie dagen zijn te leuk om niet te genieten en dan maar ff zaterdag en zondag een in en uit bed dag houden.. want ik ga zeker volop genieten van de komende vertier momenten.




1 opmerking: