zaterdag 9 maart 2013

examenvoorstelling ETEN

Gisteren was het dan zover, eindelijk mocht het grote publiek de voorstelling bewonderen van een vriend van Frans, Rick Bouwers, de presentatie van zijn afstudeer regie van het stuk ETEN. Ik had natuurlijk al het genoegen gehad om de pre- tryout te mogen aanschouwen, en was dus erg benieuwd wat ze uiteindelijk met het stuk hadden gedaan en hoe het is gelopen en of toch de kleine dingen die ik nog had ingefluisterd ook waren uitgevoerd. Spannend altijd. Door wat thuis gerommel en ik altijd toch een beetje de tijd verkeerd inschat was het ineens kwart voor acht en dus moest ik echt gaan haasten, natuurlijk is het niet ver rijden naar voorburg, maar toch. te laat komen bij zon belangrijke avond is niet niks en kan niet. Dus ik zat even op hete kolen toen de stoplichten in Alphen en onderweg niet helemaal meer de groene golf begrepen en dus moest ik toch een beetje boven de toegestane snelheid gaan rijden om het te halen.. Nu maar hopen dat de trajectcontrole van de A4 nog een paar weken is uitgesteld anders zie ik de bui hangen.. maar goed alles voor het goede doel. Gelukkig was ik al een keer eerder geweest, en met behulp van Thomas, mijn tomtom, kom ik aardig redelijk op tijd en als ik vooral niet eigenwijs ben dan haal ik het zeker.. dus dat scheelt enorm veel gedoe en tijd. Gelukkig was ik op tijd, en kon ik nog snel even wat kletsen. Natuurlijk had ik een klein kadootje meegenomen in de vorm van een lichtgevende led verlichte steen, omdat hij een kei is en dat het goed komt.. met de voorstelling. De belofte van de lente zou later komen in de vorm van 40 narcissen.. opgebonden zodat ze gewoon op tafel kunnen worden gezet in plaats van in een vaas. Na even met vriend Frans en al zijn vrienden die er waren te hebben gepraat, mochten we de voorstelling gaan bekijken.. en ik moet zeggen wat een pracht voorstelling. Op de voorste rij zaten de gecommiteerden van het examenteam, en wat ik zo in mijn ooghoeken zag waren ze ook onder de indruk. Het kan voor mijn gevoel niet anders dat dat Rick met een vette 8 of misschien wel hoger is geslaagd. De voorstelling ga ik niet teveel over uitweiden dat vind ik niet goed, maar vind het wel van belang dat men gaat kijken. het is goud. hij draait niet zo lang maar nog deze week en men kan altijd het theater vinden via onderstaande link  Theater groep Antigonees

En ik zeg doen gaan naar deze voorstelling het kan nog dit weekeinde daarna is het helaas over en heb je een gouden kans gemist...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten