donderdag 21 maart 2013

en dat is te vinden in en rond mijn flat

Ooit al een blogje geschreven, en wel meerdere zelfs, over de dingen die ik soms zomaar zie en vind bij en in mijn flat.. zo stond er zo maar op een vage middag toen ik thuis kwam, ineens een roze emmer op de tweede etage met inhoud.. maar er was niemand te bekennen of te zien die hier iets mee zou kunnen doen.. in geen velden of wegen. en dit is nou ook niet echt een mannelijke emmer voor een stoere glazenwasser dacht ik zo.. ik begrijp dit dan niet zo goed zeker niet als blijkt dat de hele vloer nat is om de emmer heen.. en de emmer lekte niet eens....
 


Dan zomaar laat in de avond hangt er een vreemd papiertje op het raam.. ik heb geen idee maar denk dan meteen iemand heeft kennelijk veel verdriet en is erg emotioneel geworden en heeft heel verdrietig dit zakdoekje maar daar neer gelegd omdat die hoopt dat diegene die deze persoon zo veel verdriet heeft gedaan de sporen van de tranen kan zien... Of het is gewoon een verdwaald zakdoekje dat daar terecht is gekomen uit de een of andere ridderverhaal waar een jonkvrouw haar zakdoekje laat liggen zodat de ridder haar kan vinden en kan veroveren...

deze vond ik heel bijzonder de pizzaboerboekje, in een hoekje neergelegd.. ik denk meteen naar die pizzaboer moet je niet gaan want kennelijk is het eten zo slecht dat ze dat boekje maar meteen voor straf in de hoek hebben gezet..

Deze vond ik weer hilarisch zoals ooit een aardappel voor mijn deur lag lag hij nu op een zondag op een putdeksel.. en dat begrijp ik dan niet, ik denk dan meteen oh de friet moet nog gesneden worden of zo.. maar het blijft een gek gezicht dat er 1 aardappel ligt, dat kan ik nog steeds niet verklaren, ik kan me voorstellen dat je zak met aardappels is gescheurd maar dan liggen er meer, of deze aardappel is ontsnapt aan zijn lot en is daar gaan liggen op het rooster omdat het leker warm is of zo... ik weet het niet maar het blijft mij altijd verbazen als een aardappel ergens alleen ligt
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten