donderdag 14 maart 2013

Rusian Krokodill ( extreme schokkende foto's)

 
Soms zit ik nog wat in mijn lokaal, en altijd komen de jongens van de 3de 3d klas dan even naar mij toe om in mijn lokaal te zitten. Aangezien ik ze blindelings vertrouw mogen ze dat van mij, en al ligt alles van mij in dat lokaal ik weet dat ze er niet aan zullen komen. Meestal heb ik in de pauzes gesprekken met leerlingen voor de counseling, soms ga ik koffie drinken bij de collega's en soms blijf ik gewoon bij deze gasten hangen om zo met ze te praten etc, Ook om een beetje op de hoogte te blijven van wat ze zoal doen en hoe ze het doen. Ik weet dat natuurlijk weer niet en zo kom je soms op gesprekken waar ik dan toch wel ff extra tijd voor nodig heb om te verwerken. De trouwe lezer weet dat ik ooit iets heb geschreven over een drugs die je gezicht aan vreet en waar je na 1 keer verslaafd aan bent.. Ik ben de naam kwijt maar het is gevaarlijke spul dat weet ik. Een van die gasten begon een verhaal over Rusian krokodill. en zei tegen mij dat er plaatjes te  vinden waren op het internet van de gevolgen van deze drugs.. en natuurlijk nieuwsgierig als ik ben, heb ik natuurlijk hierop ook gegoogled en moet zeggen ik ben niet teleurgesteld maar met afschuw vervuld heb ik de foto's bekeken.. en heb me alleen maar afgevraagd hoe kan het dat iemand zover gaat, ze weten wat de gevolgen zijn van deze drugs en toch begint men eraan.. hieronder kan je foto's zien van de mensen die gebruikt hebben en ik waarschuw nogmaals de fotos zijn ZEER SCOKKEND zeker als je een zwakke maag hebt zou ik niet verder scrollen naar beneden. Maar deze drugs vreet gewoon je spieren weg, je houd niets over.. alleen bot.. afschuwelijk gewoon.. dus wees gewaarschuwd
ik zet halverwege deze pagina en rode streep van x daar onder zitten de foto's dus als je het niet wilt zien zou ik zeggen stop hier maar.
 
 
 
 
 
 
 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten