maandag 21 september 2020

Urvin June

Iets wat ik al veel langer wil doen maar steeds vergeet, omdat ik er zo van onder de indruk ben. Prachtige, voor mij mellow house, maar zo mooi en het is iets waarbij je dus behoorlijk op de late avond kan ontspannen, tenminste ik dan. 

Natuurlijk wist ik dat hij goed was, maar toch nu ik steeds meer werk van hem hoor, geniet ik enorm hiervan. Hij krijgt helaas nog niet de herkenning die hij verdient. Hij timmert al jaren aan de weg, en heeft inmiddels een behoorlijk eigen sound ontwikkeld waar ik erg van kan genieten.

Kortom het was tijd om hem eens te promoten onder mijn vrienden, collega's, leerlingen, volgers etc.. Urvin June................. voor velen een onbekende maar voor mij een zeer dierbaar mens.

Mijn soulmate die in London woont maakt dit, en natuurlijk ben ik bevooroordeeld maar meer mensen die ik vraag wat ze ervan vinden zeggen.. het is goed. Hij heeft inmiddels al samen gewerkt met bijzondere grote namen die produceren,. is op zakenreis geweest naar de VS voordat de corona zijn intrede deed, en daar ook contacten. kortom hij doet het goed.

Daarom een keer een blogje voor en over zijn muziek wat hij maakt in de hoop dat meer mensen hier van gaan houden en kunnen waarderen.. 

onderaan staat een linkje naar zijn muziek en natuurlijk een foto van hem

( opmerking van een dierbare collega dat dit prachtige muziek is als je in hogere sferen verkeerd.. of op de late avond na een avond flink de beest te hebben uitgehangen)




 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten