dinsdag 14 januari 2020

Toren C sterker dan ooit..


Lang geleden door vrienden Chris en Rick getipt om te gaan kijken naar Toren C. Geen moment spijt gehad, zeker niet toen bleek dat de hele reeks aan series werd uitgezonden door de VPRO. 
Zelden lig ik voor de tv in mijn eentje te lachen maar bij deze scenes lopen de tranen over mijn wangen. Hilarisch gewoon en zo leuk en genieten. Heerlijk.

Wat was ik blij dat er een nieuwe serie kwam, wat ik begrepen heb is dit hun laatste keer dat ze dit doen maar ik hoop dat dat een grap is.. het is hilarisch dit keer, de scene met Vegan, de scene met de ontharingscrème, de scene met juf Jannie met van klein naar groot. maar ook de ifv scene ik dacht dat ik niet meer bijkwam. wat geniaal bedacht. maar zo zijn er veel scenes die erg leuk zijn, natuurlijk zit er ook wel iets in wat ik minder leuk vind, maar dat hoort ook niet alles kan grappig zijn, ieder zijn eigen smaak


Ik denk dat de bedenksters en  speelsters  (   Maike Meijer en Margôt Ros.)  met hun medespelers  af en toe slap van het lachen op de set zijn. dat ze niet meer bijkomen en alleen al bij het denken dat ze het niet meer trekken.. het is en blijft geweldig wat deze twee vrouwen bedenken en spelen

Het is niet meer zo vaak nog maar op NPO2 Vpro op zondagavond ik zou zeggen wil je je maandag lachend in en je weekeinde lachend uit ga kijken

Hieronder een paar filmpjes die hilarisch zijn

Ze waren bij DWDD en daar zitten zulke grappige scenes in dat ik dat ook maar hier even neerzet




Geen opmerkingen:

Een reactie posten