maandag 6 januari 2020

genot...


Op eerste kerstdag was ik bij mijn moeder. Ze had daar iets staan wat ik niet begreep, maar na een grondig onderzoek. dacht ik wat is dit..

Dus vraag ik  de wijze grijze vrouw om raad wat het is. Ze zei meteen ga zitten in de relax stoel, dat is het niet maar zo noemen we deze stoel altijd

Dus ik in die stoel, mijn moeder boog voorover, ik ben altijd bang dat ze voorover klapt, maar dat gaat altijd goed, voor haar 85 is ze nog een vitale en energievolle vrouw.. ze drukte op een knopje, zei nog warm of koud, ik zei warm

Mijn voeten moest ik het op het apparaat zetten en gaan zitten.. en voor ik het wist kreeg ik een hitte voetmassage... ik heb daar 15 minuten gezeten en alleen maar gedacht. dit is lekker. die wil ik ook.. 
ik heb dus dan ook geen moment getwijfeld, gezocht op het internet en dat ding meteen besteld.. 

Op 31 december kwam hij aan, ik heb hem maar onder mijn bureau gezet daar staat hij niet in de weg, maar ik zit en ik geniet..  het is warm, het masseert en stimuleert de bloeddoorstroming, maar ook dat de spieren ontspannen etc.. kortom hij is me een partij lekker..

Ik ben nooit zo blij met apparaten. maar dit ding, dit ga ik veel en intens gebruiken.. hier ga ik zo van genieten dat ik niet meer anders wil..

een aanrader dus, het is jammer dat het maar max 15 minuten per dag mag, ik zou het de hele dag kunnen laten gebeuren, 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten