maandag 5 augustus 2019

Spreuken (2016-13)

De waarheid over de kat
hoort men van de muizen
(Henry Ford)

Als je een tuin aanlegt, geloof je in het
mooie weer van morgen

Je hoeft niet perfect te zijn om toch
geweldig te kunnen  zijn

leven is een schilderij maken
geen som oplossen
(Oliver Wendell Holmes)

Om te leven is het mooiste en
vreemdste wat er bestaat
De meeste mensen bestaan gewoon
(Oscar Wilde)

Goede vrienden zijn net zoals sterren
je ziet ze niet altijd maar je weet
dat ze er altijd zijn

Wil je mij lijmen als ik breek
(Maaike Ouboter)

Als het doodeng is om de sprong te wagen,
dan is dat het moment dat je moet springen
anders blijf je je hele leven op 
dezelfde plek

Als ik een bloem kreeg voor iedere keer
dat ik aan je dacht, dan zou ik voor altijd
in mijn tuin kunnen wachten.
Het regent niet voor altijd
en als dat wel zo is
dan dans je in de regen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten