zaterdag 10 augustus 2019

ikea boekenkast

Nadat ik mijn bed te vroeg voor een zaterdagochtend was uitgerold, nadat ik mijn bed verschoond had, omdat ik vond dat het tijd was om het witte maagdelijke bed weer eens te omarmen.

Me begeven heb naar de sportschool waar ik heerlijk heb gepraat met mijn sportmaatjes, altijd leuk dat maakt het sporten extra leuk. Ik geniet ervan en vind het altijd bijzonder dat mensen die je maar een paar keer in de week ziet, je zo dierbaar worden dat het vrienden zijn, waarvan je gaat houden.

Bij thuiskomst bleek de deur van de buuf al open te staan, dus ik ben meteen bij haar naar binnen gelopen, heb me gemeld, want we hadden afgesproken dat we de boekenkast die ze had gekocht via marktplaats in elkaar zouden zetten. 

Dus ik ben thuis snel onder de doucht gesprongen en meteen de was opgehangen van het bed, daarna naar de buuf. 

Zij had alles al naar boven gehaald, dus we zijn begonnen, het was even puzzelen wat nu de boven en de onderkant was, Gelukkig was het huis waar de kast vandaan kwam niet geheel stofvrij, dus ik besloot dat de kant met het stof aan de bovenkant de bovenkant wel moest zijn. dus dat was snel opgelost..

Daarna wel even samen puzzelen en bedenken wat en hoe, welke plank waar, omdat de kasten altijd een paar steun planken heeft, die hebben we dan ook  meteen goed gezet, het was even puzzelen maar ondanks dat we geen beschrijving hadden, stond dat kreng in 30 minuten.. geen werk dus eigenlijk, het was even afzien maar het is gelukt.. superblij dat het zo snel ging.

Dus de zaterdag kon ingevuld worden met andere dingen. zoals weer eens verwonderd en tevreden gelukkig rondlopen door mijn huis met de nieuwe witte muren en de nieuwe schilderijen die er hangen.. het huis lijkt leger maar is stijlvoller geworden..

Dat mijn huis leger is klopt wel maar mijn hoofd zit vol met zoveel woorden, met zoveel vragen, antwoorden, die steeds terugkomen in de flarden die ik schrijf.. het raakt me wat er zoal gebeurt om me, dus er is zoveel te schrijven, 

Het is opvallend de bundel Berlijn was al snel klaar, maar ook de bundel van Utrecht was binnen 2 dagen klaar, er is veel wat er is en dat is mooi, ik ben opener geworden naar mezelf en zie daardoor veel meer dan eerst, voel meer en lees meer in de ogen die ik zie.. 

De bundel met restanten die mooi zijn is inmiddels ook bijna af... is ook weer een bijzondere bundel, bij foto's van  reizen die ik gemaakt heb maar die ik wel heel mooi vond maar niet kon gebruiken naar mijn idee in de bundel die al klaar was, maar die riepen nog om ergens geplaatst te worden, vandaar een extra rommelbundel met als prachtige titel: spiegel van achtergelaten emoties,

Ik had de flard al eerder geplaatst hier maar hij blijft mooi.. daarom deze titel,de bundel is inmiddels on line, via www.flarden.nl naar bundels naar bundels die niet te koop zijn, daar kan je hem lezen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten