zondag 14 april 2019

ze weet het niet meer....



Tijdens de gesprekken met mijn moeder verteld ze over een buurvrouw die altijd in de war is met de telefoon en de afstandsbediening van de tv. Ze ziet het verschil niet goed.. dus tja wat te doen..

Ze vertelde dat deze buurvrouw, een beetje in de war, wel eens met haar telefoon naar de winkel is gegaan omdat haar tv niet uit wilde met haar afstandsbediening. maar dat ze daar te horen kreeg dat ze een telefoon mee had. Regelmatig staat ze ook bij mijn moeder aan de deur... mijn moeder is nooit te beroerd om te helpen maar de buurvrouw vind het lastig om mijn moeder steeds lastig te vallen.. 

Dus ik zei in mijn onnozelheid, mam als ik nou eens twee plaatjes zoek op het internet van een telefoon en een tv. dan stuur ik jou dit toe en dan kan jij ze op de afstandsbedieningen plakken zodat ze het verschil kan zien.

Mijn moeder helemaal blij zo krijgt de buurvrouw weer haar zelfredzaamheid terug. en mijn moeder heeft wat meer rust..

Prima oplossing. nu nog afwachten of het werkt.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten