woensdag 17 april 2019

Wandelen... jip






Sinds kort, okey twee dagen, loop ik een rondje met mijn buuf, door Alphen aan den Rijn, we zijn begonnen bij de Zegerplas, een rondje te lopen, gewoon wandelen en wat praten.. de frisse lucht in mijn neus en genieten van deze toch. heerlijk.. tussendoor ergens op een bankje met een flesje water en met een appeltje kijken over het water, of de velden.. en genieten.. gewoon zitten en kijken. we wandelen gewoon met onze gewone schoenen en kijken rond naar een fuut, een waterkip, een meerkoet en noem maar op.. we kennen ze inmiddels allemaal. het is best lekker en genieten samen om zo te wandelen en te kijken naar alles en nog wat... we genieten duidelijk dan...

We praten ook heel wat af, dinsdagavond zijn we gaan wandelen door een stuk van Alphen wat ik niet eens ken.. ik heb met grote verbazing mijn eigen dorp bekeken met de gedachte wat ken ik toch weinig hier..  dus ach dat went ook weer denk ik dan...


Kortom het is heerlijk om te wandelen en te genieten



Geen opmerkingen:

Een reactie posten