woensdag 17 april 2019

YES!!!!!!!! Eindelijk..

 Iedereen kent ze.. de doppers, in allerlei kleurtjes.. foute pastel kleurtjes, of in wit wat net geen wit is.. of noem maar op, nooit een kleurtje die ik leuk vind. okey er zijn wel doppers van roestvrijstaal met een wit bovenstuk maar nooit eentje in de hele kleur die ik leuk vind.. een mooie elegante witte, of een mooie zwarte of een mooie zilveren.. 

De schreeuwende of de net wel of geen kleurtjes zijn er natuurlijk genoeg maar ja.. daar heb ik niets aan die hoef ik niet.. dat is onzin.. kan ik niets mee.. dus tja goede raad is duur.. wat nu..

Totdat ik een pakketje moest halen bij de locale postkantoor. juist en daar stonden ze.. de lang gezochte, de spannende en mooie die ik zocht.. die ik niet kon vinden. waar ik me lens naar gezocht heb.. de ZWARTE DOPPER.. hij was er ineens..  en ik dacht maar 1 ding kopen.. hebben.. er waren twee variaties de grote variaties en de kleinere dus die heb ik maar genomen. mede omdat ik denk dat ik heb wel gebruik maar niet overmatig en ik heb nog wat meer flesjes liggen voor water dus dat komt wel goed.

Ik was zo blij dat ik een zwarte dopper vond dat ik de winkel uitliep en men mij terug riep van je vergeet je pakketje wat je moest halen.. en dat klopte ik vergat dat helemaal

Ik ben blij.. aanschouw hieronder het wonder.. hij bestaat echt...
De zwarte dopper en ik heb er eentje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten