maandag 29 april 2019

Napels dag 3

(Waarschuwing vooraf.... de komende 6 dagen zullen er natuurlijk blogjes verschijnen over mijn tripje naar Napels en naar Rome.. soms zullen er rare zinnen in staan, of nog erger soms woorden die niet goed te lezen zijn.. mijn excuses er voor, vooraf.. omdat ik alles zal schrijven op mijn telefoon en ik het niet altijd na kan lezen op taal, spel of rare woorden fouten.... , maar laat je de lust niet ontnemen om er toch van te genieten)

Tot dusver gaat alles voorspoedig, we hebben plannen gemaakt en alles gaat vlekkeloos, het mooie is dat we af en toe beiden in onze eigen wereldje zitten , gewoon gezellig samen op onze kamer, we zeggen niets,zijn stil , ik doe mijn ding hij de zijne, gevolg het gaat heel goed.

Gisteren sushi gegeten en daarna een heerlijk Italiaans ijsje... tenslotte hadden we zoveel gelopen dat het mocht vonden we, ik leef anders dan ik Nederland, soms gewoon echt anders, maar het eren is hier ook anders Het ontbijt is al bijzonder , heel
Kneuterig, een gebakken ei is lastig, ze weten niet goed hoe dat moet, en 1 broodrooster voor twee sneetjes brood, heel bijzonder maar hilarisch, zo ook het bakken van een ei. Speciaal pannetje gekocht, ik weet al uit ervaring dat dat ding niet werkt, gevolg zij proberen het en het gaat niet... slappe lach krijg je er van. Ze hebben  er van geleerd, geen ei deze ochtend, was teveel gedoe. Goed geslapen, mijn tenen in getapte, lijk wel een vrouw met afgebonden voetjes, maar goed het gat goed ermee. Je voelt dat het lichaam werkt, het komt goed, altijd goed.

Vandaag weer veel lopen, pompeii is veel te zien en te doen, ik vrees het aantal stappen die we gaan maken.

Ben in de metro erg verwonderd , wij hebben bewust een metro gepakt vanaf het beginpunt ommO te kunnen zitten, komt er een station de hoost binnen met veel mensen. Een meisje ik gok 14 en een meisje ik gok 13, gaan zitten, tot mijn grote verbazing komt er nog een moeder achter ze aan, zwaar bepakt etc. Die meiden zitten, moeder staat... ik had kunnen gaan staan maar nope ik denk dit is opvoeding, moeder kan ook tegen haar dochters zeggen op staan ik ga daar zitten.

Pompeii is en Blijft een belevenis, het is een wereldwonder , tip doe wel goede schoenen aan, je loopt je de tandjes... wederom veel nieuwe dingen gezien, vraag me soms af wat ik
Heb gedaan al die tijd als ik ergens met  Christian kom, ik zie compleet andere dingen en mooiere dingen... bijzondere man. Maar door dat vele lopen heb ik giga blaren maar dat mag de pret niet drukken komt ook weer goed ,

Het was een heerlijke dag van 11 uur tot17.30 in Pompeii 25225 stappen  ga er maar aan staan.

Heerlijk pizza gegeten, daarna lekker in het bubbelbad, was geen succes. Hij stond te hard. Rode striemen op mijn rug... het was geen massage maar een geseling , het water spoot door de hele badkamer,? Daarna kon ik alles gaan dweilen ookšŸ˜Š

Geen opmerkingen:

Een reactie posten