zaterdag 9 april 2016

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-02)


 De ultieme deadline:
Het moet af zijn voor het einde van de wereld

De stedenbouwkundige pleitte voor
een betere spreiding van 
de coffeeshops.

je bent met afstand het dichtsbij

steeds meer Nederlanders kiezen voor natuurcamping
met biologische haringen.

Vroeger is het nu van toen

ik bijgeloof in jou

die corrigerende tik slaat
zeker op mij?

echt niet chill dat je zo
onverschillig bent

een protestmars klinkt een stuk
lekkerder dan een 
demonstratietwix

niets moet kunnen

te laat: ik moest vanochtend eest het 
raampje van mijn wekker krabben

het einde van de week 
weekend 'm niet?

Van die mensen die hun 
eigen leven lijden.

mijn fiets is blijkbaar voor herhaling
jatbaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten