vrijdag 29 april 2016

Ingewikkeld



Eindelijk mag het dan openbaar, de nieuwe link op mijn homepage. 
In samenwerking met Adriaan Vroegop, een ware kunstenaar, met wie ik
samen heb gewerkt aan flarden schrijven bij zijn kunstwerken, heeft me
toestemming gegeven. Hij maakt prachtige dingen en zowel bij nieuw als oud werk
heb ik dus flarden geschreven. 

Het was de afgelopen week pootaan maar ze zijn mooi geworden. Bizar is het wel dat ik  bij bepaalde kunstwerken dus inderdaad meteen mijn ervaringen in het kamp Auschwitz tegenkwam, die ik verwerkt heb in flarden.

Kortom een leuke nieuw hoofdstukje bij de flarden, waar werk staat dat nieuw is
in een apart jasje.

Voor de regelmatige bezoeker zal merken dat het kopje recent volstaat met de nieuwe flarden maar dan zonder de foto's al staat er ook veel nieuw werk.

Ik blijf het een eer vinden dat ik zomaar mee mag werken aan de kunstroute Tholen, door mijn flarden te mogen koppelen aan kunstwerken, wat altijd al mijn droom was. Nu komt dat dus uit.

Wat ik begrepen heb van Adriaan waren mensen onder de indruk van de combi flarden en kunst.. dus dat maakt het weer extra spannend en mooi.

volg onderstaande link naar de site met de kunstwerken van Ingewikkeld met de flarden,
of ga gewoon eerst naar mijn website om daarna door te klikken naar het hoofdstukje Samenwerking met ingewikkeld.


Hoop dat je ook mijn gastenboek wilt invullen.. dank je wel alvast


2 opmerkingen: