zondag 17 april 2016

hartelijke gefeliciteerd ....


Gisteren kreeg ik een leuk mailtje van mijn zorgverzekering dat ik een cadeautje kreeg
Daaronder stonden diverse enveloppen die je kon openen en dan zag je wat voor cadeautje je kreeg.

Nieuwsgierig als ik soms ben heb ik de vier enveloppen geopend en ik kon kiezen uit vier cadeautjes..
Helemaal gaaf toch, je krijgt iets.... leuk en zeker omdat er ook iets erg leuks bij zat wat ik wel wilde hebben.

Dus ik log in bij mijn zorgverzekering en tot mijn grote verbazing moest ik dus voor de gekozen cadeau betalen met de door mij met zorg gespaarde punten..... ik heb het 4 keer gelezen 8 keer echt goed bekeken.. en daarop merkte ik toch een soort van verbazing maar ook een gevoel van dat ik bij de neus ben genomen..

Een cadeautje krijg je en daar hoef je niets voor te betalen, tenminste dat is zo in mijn beleving.

Kort voor de kop als ik soms ben, heb ik meteen een mailtje gestuurd :


Hallo

Dit vind ik geen cadeautje als het mij punten gaat kosten
Die is dus betalen voor een cadeautje in plaats van krijgen is het kopen

Sorry niet zon leuke actie op deze manier

Nu ben ik  natuurlijk erg benieuwd wat de reactie is van mijn zorgverzekering, ik ga er maar van uit dat ze een groot excuus gaan maken en dat ik als vergoeding zomaar 2000 spaarpunten krijg en dat ik voor 5000 punten, zonder bij betaling een mooi cadeau mag uit zoeken.. al denk ik dat het zal blijven bij een keurig briefje waarin ze het uitleggen en dat het daar bij blijft.. maar ja je moet toch blijven hopen in je leven....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten